اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

آخرین برنامه «آیین آواز» سال ۹۷ با بزرگداشت بنان برگزار می‌شود

با برگزاری سی و یکمین و آخرین نشست «آیین آواز» در سال جاری، یاد و خاطره غلامحسین بنان خواننده قطعه مشهور «الهه ناز» گرامی داشته خواهد شد.

آخرین برنامه «آیین آواز» سال ۹۷ با بزرگداشت بنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، با برگزاری سی و یکمین و آخرین نشست «آیین آواز» در سال ۱۳۹۷ یاد و خاطرۀ غلامحسین بنان خوانندۀ تأثیرگذار و صاحب سبک موسیقی ایرانی گرامی داشته خواهد شد.

این نشست از ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۱۴ اسفند در فرهنگسرای ارسباران شروع می‌شود و علیرضا فریدون‌پور، مسعود مظلوم، سروش فیروزیان و امیرعلی هاشمی خوانندگانی هستند که اجرای آواز در بخش‌های مختلف برنامه را برعهده دارند.

علیرضا میرعلینقی و شهرام آقایی‌پور پژوهشگران موسیقی به همراه علیرضا فریدون‌پور نیز این بار در مقام کارشناس هر کدام در بخش‌هایی جداگانه درباره شیوه و آوازهای استاد بنان به ایراد سخن می‌پردازند.

علی شیرازی آوازپژوه هم که مقاله‌هایی درباره بنان به رشته تحریر درآورده است، ویژگی‌‌های خاص صدا و سبک آوازخوانی این استاد آواز را بررسی می‌کند.

نشست تخصصی «آیین آواز» که توسط کانون موسیقی ارسباران شکل گرفته و سومین سال فعالیتش را طی می‌کند، هر ماه با ارائه مباحث فنی و تئوریک با موضوع آواز به همراه معرفی استعدادهای جوان و میانسال آوازی، میزبان علاقه مندان واهالی موسیقی است.

ورود دوستداران آواز و موسیقی ملی به این نشست آزاد خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول